17 Haziran 2009 Çarşamba

Hamburg'u geri çevirdi !


17.06.2009 Kaynak: Spor3


Beşiktaş'ta mutlu olduğunu açıklayan Holosko, Hamburg'un teklifini reddetti


Hamburg´un transfer listesinde bulunan Kartal´ın Slovak yıldızı, Alman ekibinin teklifini net bir yanıtla geri çevirdi: Beşiktaş´ta çok mutluyum ve kesinlikle ayrılmak istemiyorum.


Almanya’da şampiyonluk hesapları yapan Hamburg’un kadrosuna katmak istediği Filip Holosko için, dün Beşiktaş’a resmi teklif yapıldı. ‘Satılmayacak oyuncu yoktur’ politikasını uygulayan beşiktaş, Alman kulübünün teklifini tatilde bulunan Filip Holosko’ya bildirdi ve yanıtı beklemeye başladı. Bu sezonki çifte şampiyonlukta büyük payı bulunan Holosko’dan, Kara Kartallar’a beklenen yanıt geldi: Ben Beşiktaş’ta çok mutluyum...


‘Teşekkür ederim’


İstanbul ve Beşiktaş’ta hayatından memnun olduğunu söyleyen Holosko, “Türkiye’de ve Şampiyonlar Ligi’nde yapacak çok işimiz var. Ben tatilde kendimi Devler Ligi için hazırlıyorum. Hamburg’a teklifi için teşekkür ederim. Ancak ben yıllardır Türkiye’deyim ve Beşiktaş gibi sıcak bir kulüp bulacağımı sanmıyorum” diye konuştu.

Etiketler: ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Free Counters
Free Counters Hital, Firma Ekle, Link Ekle, Site Ekle, Toplistler, Pagerank
Zirve100 Sayac

Guler100.com hosting TurkeyRank.Com - Pagerank Servisi sohbet Hit Arttırma Merkezi