25 Haziran 2009 Perşembe

Ve Nihat yuvada


25.06.2009 Kaynak: Sabah


Eski siyah-beyazlı oyuncu dün 13:00'te Yıldırım Demirören ile buluştu. Başkana "Türkiye'de döneceğim kulüp Beşiktaş'tır" diyen Nihat, Swiss Otel'de 01:00'de tekrar Demirören ile bir araya geldi. İkili her konuda anlaştı


İki hafta önce "Türkiye'ye dönebilirim" diyerek Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören'in Villarreal ile görüşmeye gitmesine neden olan, ardından "Özel sebeplerim var. Türkiye'ye dönmeyi şimdilik düşünmüyorum" açıklamasıyla transferin önünü tıkayan Nihat, dün Demirören'le İzmir'de bir araya geldi. Siyah-beyazlı başkanın şampiyonluk kutlaması için İzmir'e geldiğini öğrenen Nihat, aradaki gerginliği bitirmek için Demirören'i telefonla arayarak sözleşti ve ikili 13:00'te Swiss Otel'de buluştu.Başkanın özel suitinde Nihat'ın menajeri Murat Kuş'un da bulunduğu zirvede transfer konusu yeniden açıldı.


'TAMAM' DERSEN İŞ BİTER


Söze transfer sürecinde zor durumda kaldığının altını çizerek başlayan ve sitem eden Demirören'e Nihat, "Başkanım siz başkandan öte benim ağabeyimsiniz. Bana her zaman destek oldunuz. Kalbimdeki yeriniz ayrı. Size karşı bir saygısızlığım olmaz. Böyle bir ortamın oluşmasından en çok ben rahatsız oldum" diyerek özür dilerken, başkan daha önce "Gelemem" deyince elindeki telefonu parçalatacak kadar kızdığı futbolcuyu affetti. Sohbet koyulaştı. Odaya espressolar ve tostlar söylendi. Başkan hemen konuya girdi: "Sana kızdım ama teklifim hala geçerli. Villarreal'den olumlu cevap aldım. Sen 'Tamam' dersen, bu işi hemen bitiririz. Uzatmayalım. Sen Beşiktaşlı Nihat'sın. Kapımız hep açık."


DÖNECEĞİM YER BEŞİKTAŞ


Nihat ise, "Başkanım bunların bilincindeyim. Bu yüzden buradayım. Türkiye'de dönecek olursam, ilk arayacağım kişi sizsiniz. Ancak kendimle ilgili çözmem gereken sorunlar ve bulmam gereken cevaplar var. Ben Villarreal'in satış listesinde değilim. Onu Valencia'da bir gazete yazmış. 2011'e kadar sözleşmem var. Yalan bir haber. Sizin teklifinizi de düşünüyorum" dedi.


01:00'DE TEKRAR BULUŞMA


Sonrasında ikili Demirören'in şampiyonluk kutlamasına gitmesi üzerine ayrıldı. Ancak milli oyuncunun açıklamaları üzerine harekete geçen siyah-beyazlı başkan, Nihat'ın söylediklerini Villarreal yönetimine iletti. Kulüpler 4.3 milyon Euro benservis bedelinde anlaştılar. Nihat ise Demirören ile gece yarısı 01:00'de tekrar bir araya geldi. Eski Beşiktaşlı futbolcu, senelik 2.2 milyon Euro'ya 4 yıllık sözleşmeyi imzalamayı kabul etti ve taraflar anlaştı. Demirören, bu bomba transferi şampanya patlatarak kutlarken, Nihat Kahveci "Yuvama döndüğüm için mutluyum" dedi.


BEŞİKTAŞ BENİM DOĞDUĞUM YER


Eşi Pınar Kahveci ile Çeşme'de tatildeyken SABAH'a özel konuşan Nihat, "Beşiktaş benim doğup büyüdüğüm yer. Yeniden siyah-beyazlı formayı giymeyi tabii ki çok isterim. Ancak kulübüm Villarreal'in beni satacağını hiç düşünmüyorum" açıklamasını yaptı.

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Free Counters
Free Counters Hital, Firma Ekle, Link Ekle, Site Ekle, Toplistler, Pagerank
Zirve100 Sayac

Guler100.com hosting TurkeyRank.Com - Pagerank Servisi sohbet Hit Arttırma Merkezi