13 Haziran 2009 Cumartesi

Nihat'tan Kartal'a ret

13.06.2009 Kaynak: Goal.com


Nihat Kahveci eski kulübü Beşiktaş'a katılmayı reddetti. Futbol hayatına İspanya'da devam etmek istediğini söyleyen Nihat, Beşiktaş ile Villareal'in bonserviste anlaşmasına karşın siyah beyazlılara katılmaktan son anda vazgeçti.


Mehmet Topuz savaşını Fenerbahçe'ye kaybeden Beşiktaş'a bir darbe de Nihat Kahveci'den geldi. Siyah beyazlı kulüp, daha önce prensip anlaşmasına vardığı Nihat Kahveci'den kesin ret yanıtı aldı.Edinilen bilgiye göre Beşiktaş ile Villareal arasında bir süredir gerçekleştirilen görüşmelerde bonservis konusunda anlaşma sağlanmıştı. Villareal, 7.5 milyon avroluk bonservis bedelinden 5.5 milyon avroya kadar inmeyi kabul ederek Beşiktaş'a Nihat'la resmen görüşme izni verdi.Bunun üzerine milli futbolcuyla görüşen siyah beyazlı yönetim, Nihat Kahveci'nin ret yanıtıyla sarsıldı. Nihat'ın Beşiktaş yönetimine, "Ben futbol hayatıma İspanya'da devam ettirmek istiyorum. 7 senedir buradayım ve bazı teklifler var İspanya'dan bunları değerlendireceğim. Türkiye'de futbol oynamak istemiyorum şu aşamada, bunun için İspanya'da devam edeceğim lütfen beni mazur görün" dediği belirtildi.

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

Free Counters
Free Counters Hital, Firma Ekle, Link Ekle, Site Ekle, Toplistler, Pagerank
Zirve100 Sayac

Guler100.com hosting TurkeyRank.Com - Pagerank Servisi sohbet Hit Arttırma Merkezi